Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je verblijf, je boeking of over het park? Op deze pagina proberen wij al je vragen te beantwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust alsnog contact met ons op.
Kies een onderwerp
Algemeen
- Wat is de minimale leeftijd om een boeking te mogen maken?
Om een boeking te kunnen maken, dien je 21 jaar of ouder te zijn. Het park is een vakantiepark gericht op gezinnen en families, en daarom is het helaas niet mogelijk om met een jongerengroep te verblijven. Er dient altijd iemand van 21 jaar of ouder aanwezig te zijn op de geboekte kampeerplaats, accommodatie of havenplaats.
- Waar kan ik de parkregels vinden?
Je kunt de parkregels hier lezen of in de Eiland van Maurik App onder het kopje parkregels.
- Hoe kan ik een klacht indienen over mijn verblijf?
Wat jammer dat je verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. We willen graag dat iedereen een fijne tijd heeft op het park. Je kunt je klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl. We staan klaar om met je mee te denken en samen naar een oplossing te zoeken, zodat je hopelijk toch met een positief gevoel kunt terugkijken op jouw vakantie.
- Hoelaat kan ik in- en uitchecken?
We kijken ernaar uit je te verwelkomen! Als je een accommodatie hebt geboekt, kun je vanaf 16:00 uur inchecken en genieten van je verblijf. Op de dag van vertrek vragen we je vriendelijk om de accommodatie voor 10:00 uur schoon op te leveren.
Heb je een kampeerplaats gereserveerd? Dan kun je vanaf 14:00 uur je kampeermiddel opzetten en beginnen met genieten. Bij vertrek vragen we je om de kampeerplaats voor 12:00 uur te verlaten.- Kan ik op de dag van aankomst en vertrek gebruikmaken van de faciliteiten van het park?
Op je aankomst- en vertrekdag ben je de hele dag welkom om van alle faciliteiten die het park biedt te genieten.
Op de dag van aankomst kun je direct gebruikmaken van alle faciliteiten van het park, zelfs voordat je hebt ingecheckt. Of je nu wilt zwemmen, spelen, een fiets huren, of een maaltijd nuttigen in het restaurant, alles staat tot je beschikking vanaf je aankomst.
Op de dag van vertrek hoef je je niet te haasten om te vertrekken. Je bent de hele dag nog welkom om te genieten van alles wat het park biedt, zodat je vakantie zo ontspannen en plezierig mogelijk eindigt.- Ik wil graag met een groep komen en een aantal accommodaties of kampeerplaatsen naast elkaar reserveren. Wat zijn de mogelijkheden?
Wat leuk dat je met een groep wilt komen! Groepsboekingen kunnen we op aanvraag regelen. Als je 5 of meer accommodaties of kampeerplaatsen wilt reserveren, stuur dan gerust een e-mail naar receptie@eilandvanmaurik.nl. We helpen je graag met het vinden van de beste oplossing om ervoor te zorgen dat jullie allemaal naast elkaar verblijven.
Op het park
- Is er stilte op het park?
Ja, we hechten veel waarde aan een rustige sfeer op het park. Daarom hanteren we stilte van 23:00 tot 07:00 uur. Tijdens deze uren vragen we je vriendelijk om geen luide gesprekken, muziek of ander geluid te maken. Ook is het niet toegestaan om met gemotoriseerde voertuigen over het park te rijden. Na 23:00 uur is de inrit van het park gesloten en kun je je auto op een van de parkeervelden plaatsen. In geval van nood kun je het park altijd verlaten. Vanaf 01:00 uur verzoeken we je vriendelijk om niet meer rond te dwalen over het park, zodat iedereen ongestoord kan genieten van de rust.
- Zijn huisdieren toegestaan op het park?
Op het park zijn honden van harte welkom, mits ze aangelijnd zijn. Andere huisdieren zijn helaas niet toegestaan. We vragen je vriendelijk om je hond niet mee te nemen naar de openbare ruimtes zoals de sanitairgebouwen, de winkel, het zwembad, de wasserette en de bovenverdieping in Mauk. Honden zijn daar helaas niet toegestaan bij Eiland Avontura, het Knutsel Theater en Golf in the Dark.
In geselecteerde accommodaties kun je met maximaal 1 hond verblijven. Vergeet niet je hond bij te boeken tijdens het maken van je reservering onder ‘bij te boeken extra’s’.
Op de kampeervelden Eksche Waard, Zomerdijk en Rozenwiel kun je met maximaal 2 honden verblijven. We verzoeken je om je honden altijd aangelijnd te houden, ook op de kampeerplaats. Let op: op kampeerveld Rozenwiel huisdiervrij zijn honden niet toegestaan.- Waar kan ik parkeren als dagbezoeker?
Dagbezoekers kunnen parkeren op een van de algemene parkeerterreinen. We hebben de volgende parkeertarieven:
- Parkeerterrein Strand: €1,50 per uur, met een maximaal dagtarief van €5,-.
- Parkeerterrein Receptie: €1,50 per uur, met een maximaal dagtarief van €5,-.
We hopen dat je een fijne tijd hebt op het park!
- Zijn er wasmachines en/ of drogers aanwezig op het park?
Ja, je kunt gebruikmaken van onze wasmachines en drogers in het hoofd sanitairgebouw (nummer 7 op de plattegrond). We hebben hier drie wasmachines en twee drogers tot je beschikking.
Je kunt de machines eenvoudig bedienen en betalen via de app ‘Appwash’. Het wassen kost €6,- en het drogen €2,50. Via de app kun je zowel de betaling regelen als de machines bedienen. We hopen dat dit je verblijf nog comfortabeler maakt!- Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig?
Ja, er zijn oplaadpunten voor elektrische auto’s beschikbaar op het park. Je kunt je auto opladen op de parkeerplaats tegenover de receptie, waar zes oplaadpunten beschikbaar zijn. Ook bij onze jachthaven zijn oplaadmogelijkheden aanwezig.
Houd er rekening mee dat er geen oplaadpunten bij de accommodaties zelf zijn. De oplaadpunten zijn te gebruiken met je eigen laadpas. We hopen dat je een aangename en comfortabele tijd op het park hebt!- Kan ik een gasfles kopen of mijn gasfles laten bijvullen of omruilen?
Ja, bij de SPAR op het park kun je een gasfles kopen. Er is een ruime keuze aan verschillende propaangasflessen beschikbaar. Helaas is het niet mogelijk om gasflessen bij te vullen of om te ruilen bij de SPAR. We hopen dat je alles vindt wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf!
- Waar kan ik mijn afval deponeren?
Op het park vind je de milieustraat (nummer 2 op de plattegrond). Hier kun je je huisvuil in vuilniszakken deponeren in de daarvoor bestemde containers. Glas en papier kun je apart in de gescheiden bakken plaatsen.
Voor chemisch afval en grofvuil, zoals grondzeil, kleden en tuinstoelen, vragen we je vriendelijk om dit mee naar huis te nemen, aangezien deze materialen niet in of bij de containers mogen worden achtergelaten. We waarderen je medewerking om het park schoon en netjes te houden!- Is er gratis Wi-Fi beschikbaar op het park?
Ja, je hebt de keuze tussen gratis Wi-Fi en betaalde premium Wi-Fi tijdens je verblijf op het park. De gratis Wi-Fi is ideaal voor het ontvangen en versturen van berichten, het lezen van nieuws, en het plaatsen van een Facebookbericht.
Als je behoefte hebt aan een sterker netwerk, bijvoorbeeld voor het streamen van films en series, kun je kiezen voor het premium netwerk. Een gedetailleerde uitleg over hoe je verbinding kunt maken vind je in de Eiland van Maurik App. We hopen dat je een plezierig en verbonden verblijf hebt!- Waar mag ik vissen op het park of in de omgeving?
Op het park kun je vissen bij de visvijver bij kampeerveld Rozenwiel zonder dat je een nationale VISpas of vergunning nodig hebt.
Als je wilt vissen in het recreatiemeer, heb je een nationale VISpas nodig. Voor kinderen ouder dan 14 jaar is een VISpas verplicht en zij moeten begeleid worden door een volwassene met een VISpas. Ook voor het vissen in de karperput vooraan het park is een nationale VISpas vereist.
Als je wilt vissen bij het stuwcomplex in Maurik, heb je zowel een nationale VISpas als een visvergunning van H.S.V. Het Snoekje nodig. Deze vergunning kun je verkrijgen bij de receptie.
Heb je nog geen nationale VISpas? Deze kun je kopen bij de Primera in Eck en Wiel. We wensen je veel plezier met vissen!- Mag je vuurwerk afsteken op het park?
Het is niet toegestaan om vuurwerk af te steken op het vakantiepark. We hebben geen invloed op vuurwerk dat buiten het vakantiepark wordt afgestoken. Buiten het vakantiepark is het wel toegestaan om vuurwerk af te steken, mits dit voldoet aan de lokale regelgeving.
Mijn reservering
- Welke activiteiten zitten er bij mijn verblijf inbegrepen als ik een vakantie boek?
Bij het boeken van een vakantie op het park zijn de meeste faciliteiten en activiteiten inbegrepen in je verblijf. Voor sommige specifieke activiteiten en faciliteiten kan er een kleine toeslag van toepassing zijn. Dit wordt altijd duidelijk vermeld bij de inschrijving of op de locatie zelf. We willen ervoor zorgen dat je alles uit je verblijf haalt en een geweldige tijd hebt!
- Mijn reisgezelschap wijzigt; kan ik met meer of minder personen komen?
Als je met meer of minder personen wilt komen dan oorspronkelijk geboekt, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of door te bellen naar 0344-691502. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.
- Er komt iemand logeren, mag dat?
Wat leuk dat je een logé hebt! Dit is mogelijk mits het aantal personen voor de accommodatie of kampeerplaats niet overschreden wordt. De kosten voor een logé op een kampeerplaats zijn €7,29 per persoon per nacht. Voor een accommodatie betaal je alleen de toeristenbelasting bij. Je logé kan gebruikmaken van alle parkfaciliteiten, zoals het zwembad en het animatieprogramma. Bij het aanmelden van de logé ontvang je alle benodigde informatie.
- Zijn bedlinnen, badlinnen en keukenlinnen inbegrepen?
Bij het boeken van een accommodatie is bedlinnen inbegrepen, met uitzondering van de groepsaccommodaties (Havenvilla, Havenhuis en Rivierhuis). Voor deze accommodaties is bedlinnen wel inbegrepen, maar wordt hiervoor een extra tarief in rekening gebracht.
Het bedlinnen bestaat uit een dekbedovertrek, kussensloop en hoeslaken voor het matras. De bedden worden niet standaard voor je opgemaakt, maar je kunt deze service als extra optie bijboeken tijdens je reservering, via de app, door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl, of door te bellen naar 0344-691502.
Badlinnen en keukenlinnen zijn niet standaard inbegrepen. Als je deze wilt toevoegen aan je boeking, kun je dit aangeven tijdens het boekingsproces, via de app, of door contact op te nemen met de receptie. Het badlinnenpakket bestaat uit één grote en één kleine handdoek, en het keukenlinnenpakket uit één handdoek en één theedoek.
- Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat kan ik doen?
Als je je reserveringsbevestiging niet meer kunt vinden, helpen we je graag verder. Je kunt een nieuwe bevestiging aanvragen door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of door te bellen naar 0344-691502. Je kunt je reservering ook terugvinden in de Mijn Maurik omgeving of via de Eiland van Maurik app. We zorgen ervoor dat je alle informatie weer bij de hand hebt!
- Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten?
Ja, je kunt bij ons een annuleringsverzekering afsluiten binnen 24 uur na het maken van je boeking. Na deze periode is het niet meer mogelijk om de verzekering bij ons af te sluiten. De voorwaarden van de kortlopende annuleringsverzekering vind je hier. Let op: de verzekering wordt afgesloten bij Recreatieverzekeringen. Mocht je je boeking moeten annuleren, dan leveren wij de benodigde papieren aan die je kunt indienen bij de verzekeraar.
- Kan ik mijn boeking annuleren?
Het spijt ons te horen dat je je boeking moet annuleren. Je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na het maken van de reservering. Na deze periode hanteren we de RECRON-voorwaarden voor annuleringen. De voorwaarden kun je hier vinden. We staan klaar om je te helpen bij de annulering.
- Kan ik na de sluitingstijd van de receptie arriveren?
Ja, het is mogelijk om na de sluitingstijd van de receptie aan te komen, mits je de volledige reissom hebt betaald. Als er nog een openstaand bedrag is, kunnen we je niet na de reguliere openingstijden ontvangen. We wensen je een prettige aankomst en verblijf op het park!
Betaling
- Hoe kan ik betalen?
Je kunt je betaling eenvoudig regelen via iDEAL of bankoverschrijving. Als je via iDEAL wilt betalen, kun je de knop op je reserveringsbevestiging of factuur gebruiken om naar de iDEAL-omgeving te gaan. Je kunt ook via de Mijn Maurik-omgeving betalen met iDEAL.
Als je liever via bankoverschrijving betaalt, kun je het bedrag overmaken naar NL72RABO0341160660 t.n.v. Vakantiepark Eiland van Maurik. Vergeet niet je reserveringsnummer in de omschrijving te vermelden. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat de betaling verwerkt en zichtbaar is in je Mijn Maurik-omgeving.- Dien ik het volledige bedrag te voldoen bij het plaatsen van een boeking?
Bij het maken van een reservering vragen we om een aanbetaling van 25% van de totale reissom binnen twee weken. Het resterende bedrag van 75% ontvangen we graag zes weken voor je aankomst. Als je de reservering binnen zes weken voor je verblijf maakt, vragen we je om het volledige bedrag van 100% direct te betalen.
- Mag ik betalen bij aankomst?
De totale reissom moet volledig zijn betaald voordat je arriveert. Als je een last-minute vakantie hebt geboekt, vragen we je vriendelijk om via iDEAL te betalen, zodat we de betaling onmiddellijk ontvangen. Mocht er nog een openstaand bedrag zijn, zorg dan dat je binnen de openingstijden van de receptie arriveert om te betalen. Betaling na de openingstijden is niet mogelijk en kan betekenen dat je die nacht niet kunt verblijven. We willen je een zorgeloze aankomst bieden, dus we raden aan om je betaling tijdig te regelen.
Accommodatie
- Mag ik mijn auto bij mijn accommodatie parkeren?
Bij je boeking is altijd één parkeerplaats voor je auto inbegrepen. Waar je precies mag parkeren hangt af van het type accommodatie of kampeerplaats. Op de dag van aankomst krijg je hierover meer informatie. Hier zijn de algemene parkeerregels voor de verschillende accommodaties:
- Strandhuisjes: Parkeren bij de accommodatie toegestaan
- Havenhuisjes: Parkeren bij de accommodatie toegestaan
- Eilandlodge: Parkeren op het parkeerveld tegenover de receptie
- Strandchalet: Parkeren op het parkeerveld tegenover de receptie
- Strandchalet Deluxe: Parkeren op het parkeerveld tegenover de receptie
- Rivierlodge: Parkeren op het parkeerveld bij het strand
- Tiny Beach House: Parkeren op het parkeerveld bij de Eksche waard
- Havenvilla: Parkeren bij de Jachthaven
- Havenhuis: Parkeren bij de Jachthaven
- Rivierhuis: Parkeren op de oprit bij de ingang van het rivierhuis en/of op het parkeerveld tegenover de receptie
Voor een tweede auto of extra voertuigen kun je terecht op het parkeerveld bij het strand. Voor elke extra auto die je aanmeldt bij de receptie, zijn de kosten €5,- per auto per nacht. Als je als daggast op bezoek komt bij iemand op het park, worden de parkeerkosten volgens de geldende tarieven in rekening gebracht.
- Er staat geen accommodatienummer op mijn bevestiging of factuur. Waar ga ik verblijven?
Als er geen accommodatienummer op je bevestiging staat, komt dit omdat we enkele dagen voor je aankomst een nummer toewijzen. Als je een specifiek accommodatienummer wilt, kun je een voorkeursboeking aanvragen. Dit kan je nog later toevoegen. Stuur een e-mail naar receptie@eilandvanmaurik.nl of bel 0344-691502 om je voorkeur door te geven.
- Is stroom inclusief als ik een accommodatie boek?
Bij het boeken van een accommodatie op het park wordt een fair use policy toegepast voor stroomverbruik. Het aantal kWh dat inbegrepen is, verschilt per type accommodatie. Als je dit limiet overschrijdt, worden de extra kosten later aan je gefactureerd. Je ontvangt nadere informatie over deze policy na je boeking. We zorgen ervoor dat alles duidelijk is zodat je optimaal van je verblijf kunt genieten!
- Moet ik borg betalen voor een accommodatie?
Bij aankomst kan Vakantiepark Eiland van Maurik een borg vragen van maximaal €350,- per accommodatie. Voor groepsaccommodaties geldt standaard een borg van €350,-. De borg wordt terugbetaald wanneer de accommodatie schoon en netjes wordt achtergelaten en alle passen zijn ingeleverd.
- Is er een late check-out mogelijk?
In het laagseizoen is een late check-out mogelijk op basis van beschikbaarheid. Je kan op de dag van aankomst informeren bij de receptie of een late check-out mogelijk is. Dit is afhankelijk van de bezetting.
Kamperen
- Er staat geen kampeerpleknummer aangegeven op mijn bevestiging/factuur, waar ga ik verblijven?
Als er geen kampeerplaatsnummer op je bevestiging staat, betekent dit dat wij je plaats enkele dagen voor aankomst toewijzen. Wil je een specifiek kampeerplaatsnummer? Dan kun je een voorkeursboeking aanvragen. Dit kan je later nog toevoegen door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of door te bellen naar 0344-691502.
- Wat zijn de afmetingen van de kampeerplekken?
De kampeerplaatsen zijn gemiddeld 100 vierkante meter groot. De exacte afmetingen kunnen per plaats verschillen.
- Is stroom inclusief als ik een kampeerplaats boek?
Bij het boeken van een kampeerplaats geldt een fair use policy voor stroom. Elke plaats heeft een inbegrepen limiet van 8 kWh per dag. Overschrijd je dit limiet, dan worden de extra kosten later gefactureerd. Je ontvangt meer informatie hierover na je boeking. Bij arrangementen, zoals het Juni- en September-arrangement, zijn de kosten voor elektriciteit volledig exclusief en gelden de regels van het prijsplafond niet.
- Is er een tv-aansluiting aanwezig?
Ja, elke kampeerplaats heeft een tv-aansluiting. Zorg ervoor dat je televisie digitaal signaal ontvangt en DVBT ondersteunt.
- Heb ik een waterkraansleutel nodig voor het tappen van water?
Op kampeerveld Eksche Waard en bij plaatsen op Rozenwiel 65 t/m 120 heb je een waterkraansleutel nodig, te verkrijgen bij de receptie voor €2,50. Op kampeerveld Zomerdijk zijn er twee watertappunten waar geen sleutel nodig is.
- Wat zijn de verschillende kampeermogelijkheden?
Op het park vind je vier kampeervelden, elk met zijn eigen charme:
- Kampeerveld Eksche Waard: Dit gezinsvriendelijke veld is ideaal voor (jonge) kinderen, met speeltuinen en een centraal gelegen sanitair gebouw. Het veld is autovrij en ligt dichtbij de faciliteiten. Je kunt hier met maximaal 6 personen en 2 honden verblijven.
- Kampeerveld Zomerdijk: Dit levendige veld ligt aan het recreatiemeer en -strand, en beschikt over een sanitair gebouw. De plaatsen 1 t/m 4 zijn verharde plekken voor campers. Je kunt hier met maximaal 6 personen en 2 honden verblijven.
- Kampeerveld Rozenwiel: Dit avontuurlijke veld, gelegen aan de visvijver, biedt volop natuur en plezier met kleine speeltuinen en een vlot voor kinderen. Kampeerplaatsen 4 t/m 14 zijn deels verhard. Je kunt hier met maximaal 6 personen en 2 honden verblijven.
- Kampeerveld Rozenwiel huisdiervrij: Dit rustige veld ligt ook aan de visvijver en is ideaal voor een ontspannen verblijf zonder huisdieren. Je kunt hier met maximaal 6 personen verblijven.
- Mag ik mijn auto bij mijn kampeerplaats parkeren?
Bij je boeking is altijd één parkeerplaats voor je auto inbegrepen. De parkeerregels per kampeerveld zijn als volgt:
- Eksche Waard: Eén auto kan geparkeerd worden op een nabijgelegen parkeerterrein.
- Zomerdijk: Parkeren kan op het parkeerterrein bij het strand.
- Rozenwiel: Eén auto mag bij de kampeerplaats staan.
- Rozenwiel huisdiervrij: Eén auto mag bij de kampeerplaats staan.
Extra auto's kunnen worden geparkeerd op het parkeerterrein bij het strand. Voor elke extra auto zijn de kosten €5,- per nacht. Meld extra voertuigen aan bij de receptie door te mailen naar receptie@eilandvanmaurik.nl of te bellen naar 0344-691502.
- Mag ik een extra tent plaatsen?
Je mag één kampeermiddel en één bijzettentje (van maximaal 2 bij 2 meter) op je kampeerplaats plaatsen. Voor een extra bijzettent gelden extra kosten. Dit kun je bij de receptie aangeven en betalen. Het is niet toegestaan om een boot of tweede auto bij de kampeerplaats te zetten.
- Wat is toegestaan in de vijver op kampeerveld Rozenwiel?
In de vijver op kampeerveld Rozenwiel mag alleen gevist worden. Zwemmen, suppen en varen zijn hier niet toegestaan.
Faciliteiten
- Wat zijn de openingstijden van de receptie?
Voor de meest actuele openingstijden van de receptie kun je hier terecht.
- Ik wil graag een fiets of skelter huren, hoe doe ik dat?
Je kunt een fiets of skelter huren tijdens je verblijf bij de receptie. Om een reservering te maken, kun je dit vooraf regelen via onze app, een e-mail sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl, of bellen naar 0344-691502.
- Kan ik tegen betaling gebruik maken van de faciliteiten als ik niet op het park verblijf?
Ja, als dagbezoeker kun je ook genieten van de activiteiten en horecagelegenheden in Mauk. De activiteiten kun je van tevoren reserveren en betalen. Klik hier om een activiteit te reserveren.
Zwembad
- Wat zijn de openingstijden van het zwembad?
Voor de meest actuele openingstijden van het zwembad kun je hier terecht.
- Kan ik tegen betaling een dagje komen zwemmen als ik niet op het park verblijf?
Ja, dat kan! Buiten het hoogseizoen kun je online een reservering maken voor een dagje zwemmen, ook als je geen gast bent van het park. Klik hier om te reserveren.
- Kan ik mijn persoonlijke eigendommen veilig bewaren voordat ik ga zwemmen?
In het zwembad zijn kluisjes aanwezig waar je je spullen in kunt opbergen. De kluisjes zijn te gebruiken met €0,50 die je na het gebruik weer retour ontvangt.
Mauk
- Kan ik contant betalen in Mauk?
In Mauk kun je alleen met een pinpas of creditcard betalen. Voor contante betalingen kun je terecht in de Arcadehal, waar je met briefgeld tokens kunt halen voor de speelautomaten.
- Is Mauk rolstoeltoegankelijk?
Mauk is grotendeels rolstoeltoegankelijk. Houd er echter rekening mee dat het knutseltheater en Golf in de Dark niet rolstoeltoegankelijk zijn.
- Kan ik als dag bezoeker ook gebruik maken van de faciliteiten in Mauk?
Ja, als dagbezoeker kun je ook genieten van de activiteiten en horecagelegenheden in Mauk. De activiteiten kun je van tevoren reserveren en betalen. Klik hier om een activiteit te reserveren.
- Zijn honden toegestaan in Mauk?
In Mauk zijn honden van harte welkom op de benedenverdieping, mits ze aangelijnd zijn. Op de benedenverdieping zit Mauk Café, Mauk Plaza, IJsland van Maurik, Sport Lounge, VIP Karaoke, Hyper Bowling, Arcade Club, E-Darts, Shuffle, Sjoelen, Poolen en Mauk info.
Op de bovenverdieping in Mauk zijn honden niet toegestaan. Hier zit het Knutseltheater, Eiland Avontura en Golf in the dark.
Andere huisdieren zijn helaas niet toegestaan in Mauk.
Haven
- Hoe kan ik een ligplaats aanvragen?
Voor het aanvragen van een ligplaats kun je onze speciale jachthavenwebsite bezoeken. Hier vind je het aanvraagformulier voor een ligplaats.
- Kan ik een boot meenemen als ik op de camping of in een accommodatie verblijf?
Ja, je kunt een boot meenemen tijdens je verblijf. Je hebt de keuze om de boot in het water te plaatsen of op de trailer te zetten. Let op: het is niet mogelijk om de boot bij je kampeerplaats of accommodatie te parkeren. Wil je een boot bijboeken? Neem dan contact op met de receptie via receptie@eilandvanmaurik.nl of bel 0344-691502.
- Wat kan ik bijboeken als passant?
Als passant kun je gebruik maken van de stroomvoorzieningen in de jachthaven. Ook kun je een dagbandje aanschaffen voor toegang tot het zwembad, Eiland Avontura, het knutseltheater en het animatieprogramma. De kosten zijn €14,95 per kind per dag en €7,50 per volwassene per dag.
- Waar kan ik meer informatie over de haven vinden?
Voor uitgebreide informatie over onze jachthaven kun je terecht op onze speciale jachthavenwebsite. Hier vind je alle details op een overzichtelijke manier.